ΠΕΜ και Αγροτικοί Σύλλογοι καλούν στα σημερινά απεργιακά συλλαλητήρια – Οι ανακοινώσεις και τα αιτήματα

Η Πανελλαδική Επιτροπή Μπλόκων, αλλά και κατά τόπους οι Αγροτικοί Σύλλογοι καλούν σε συμμετοχή στα σημερινά απεργιακά συλλαλητήρια, καθώς όπως λένε η πολιτική κυβέρνησης και η ΚΑΠ «χτυπούν» πρωτογενή τομέα.

Η ΠΕΜ θέτει 7 βασικά αιτήματα για τη συμμετοχή στην απεργία, καθώς αυτή τη στιγμή αποτελούν προβλήματα για τον αγροτικό κόσμο οι ζωονόσοι, οι ασθένειες φυτικών καλλιεργειών, η λειψυδρία και το υψηλό κόστος παραγωγής σε συνδυασμό με τις υψηλές τιμές παραγωγού.

Τέλος, όλοι οι φορείς των αγροτών που καλούν στην απεργία θέτουν το μεγάλο για αυτούς πρόβλημα της καθυστέρησης των πληρωμών, καθώς όπως λένε χιλιάδες παραγωγοί έχουν φτάσει στα όρια της επιβίωσης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Πανελλαδικής Επιτροπής Μπλόκων:

«Η Γραμματεία της Πανελλαδικής Επιτροπής Μπλόκων καλεί τις Ομοσπονδίες, τους Αγροτικούς, Κτηνοτροφικούς και Μελισσοκομικούς Συλλόγους να πάρουν αποφάσεις συμμετοχής σε όλη την χώρα στην Πανελλαδική Απεργία της Τετάρτης 1 Οκτωβρίου.

Ενώνουμε την φωνή μας με τους εργαζόμενους, τους αυτοαπασχολούμενους της πόλης, την νεολαία παλεύοντας για μια αξιοπρεπή ζωή με δικαιώματα, ενάντια στην ακρίβεια, για Δημόσια και Δωρεάν Υγεία και Παιδεία.

Συμπαραστεκόμαστε στους εργαζόμενους όπως και οι ίδιοι πάντα συμπαραστέκονται και στηρίζουν τους αγώνες μας, στο βασικό αίτημα της απεργίας ενάντια στην απάνθρωπη εκμετάλλευση και στην επιστροφή στον Μεσαίωνα με το ωράριο για 13 ώρες εργασίας.

Είναι το νομοσχέδιο που προωθεί η Κυβέρνηση για την λεγόμενη ευελιξία, την δουλειά όσο – όπως – όποτε θέλει η εργοδοσία, την θυσία της υγείας και της ίδιας της ζωής των εργαζομένων στον βωμό του κέρδους.

Είμαστε αλληλέγγυοι στον αγώνα των εργαζομένων για Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, αυξήσεις στους μισθούς, 7ωρο – 5ήμερο – 35ωρο, μέτρα για την Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία.

Συμμετέχουμε διακριτά στις απεργιακές συγκεντρώσεις διεκδικώντας:

• Να καταβληθούν τώρα όλα τα χρωστούμενα χρήματα από την Κυβέρνηση.

• Ουσιαστικές αποζημιώσεις για τα ζώα αλλά και το χαμένο εισόδημα των κτηνοτρόφων, εμβολιασμός των ζώων, αποκατάσταση του ζωικού κεφαλαίου στελέχωση των υπηρεσιών και έλεγχοι. Δίκαιη αποζημίωση στους παραγωγούς μηδικής και των άλλων κτηνοτροφικών φυτών.

• Η επιδότηση να δίνεται στην πραγματική παραγωγή και ζωικό κεφάλαιο. Να αποδοθούν πολιτικές και ποινικές ευθύνες για το σκάνδαλο στον ΟΠΕΚΕΠΕ και να δοθούν τα ονόματα στην δημοσιότητα. Να πληρώσουν τα πρόστιμα το Υπουργείο και τα Δ.Σ του ΟΠΕΚΕΠΕ.

• Μείωση του κόστους παραγωγής στην βάση των διεκδικήσεων που προβάλλουμε.

• Κατώτερες εγγυημένες τιμές που θα καλύπτουν το κόστος παραγωγής και θα αφήνουν ένα μεροκάματο να συνεχίσουμε την καλλιέργεια, να ζήσουμε τις οικογένειες μας.

• Αλλαγή του κανονισμού του ΕΛΓΑ ώστε να ασφαλίζει και να αποζημιώνει την παραγωγή και το κεφάλαιο στο 100% από όλους τους φυσικούς κινδύνους και νόσους. Να δοθούν άμεσα οι αποζημιώσεις από τον ΕΛΓΑ.

• Να σταματήσει η ποινικοποίηση των αγώνων μας, τα αγροτοδικεία, οι κλήσεις σε απολογία λες και κάναμε έγκλημα επειδή παλεύουμε για την επιβίωση μας.

Η Γραμματεία της ΠΕΜ».

Σε συγκέντρωση στην Πτολεμαΐδα καλούν οι αγρότες

Σε συμμετοχή στη σημερινή Απεργία καλεί και ο Αγροτοκτηνοτροφικός Σύλλογος Ανατολικής Εορδαίας και Νότιας Λεκάνης Βεγορίτιδας που θα δώσει δυναμικό και μαζικό «παρών» στη συγκέντρωση συνδικάτων και σωματείων από δημόσιο και ιδιωτικό τομέα στην Πτολεμαΐδα, ενώ ιδιαίτερο βάρος δίνεται στην ανακοίνωση στο σταμάτημα των αγροτιδικείων, αλλά και στη μεγάλη καθυστέρηση στις πληρωμές των αγροτών.

Αναλυτικά:

«Ο Αγροτοκτηνοτροφικός Σύλλογος Ανατολικής Εορδαίας και Νότιας Λεκάνης Βεγορίτιδας καταγγέλλει την στάση της Κυβέρνησης η οποία με τις πράξεις της θέλει να αφανίσει τον αγροτοκτηνοτροφικό κόσμο και να συγκεντρώσει την γη και τα κοπάδια σε λίγους και εκλεκτούς! Εδώ και μήνες περιμένουμε τα ψίχουλα από τις επιδοτήσεις του 2024 που έμειναν σε εκκρεμότητα, χωρίς να ευθυνόμαστε κάπου. Αντίθετα η Κυβέρνηση μας κουνά το δάχτυλο και μας λέει να προσέξουμε καλά λες και δεν ξέρει ποιοι έκλεβαν τόσα χρόνια με την σφραγίδα της ΕΕ!

Επιπλέον οι κτηνοτρόφοι βρισκόμαστε σε αδιέξοδο, αφού ισχύουν τα μέτρα καραντίνας λόγω της εξάπλωσης της ευλογιάς και ακόμη δεν έχουμε πάρει καμία επιδότηση για ζωοτροφές! Βλέπουμε τα κοπάδια μας να μαραζώνουν, δεν μπορούμε να σφάξουμε και η Κυβέρνηση μαζί με την Περιφέρεια τα ρίχνει όλα στην ατομική ευθύνη!

Επιπλέον οι φετινές δηλώσεις καλλιέργειας έχουν καταντήσει σε ατέλειωτο αγώνα δρόμου «βρες τον κληρονόμο για να πληρωθείς», αυξάνοντας την αγωνία μας για το αν θα πληρωθούμε για καταστάσεις τις οποίες δεν ευθυνόμαστε!

Για όλα τα παραπάνω συμμετέχουμε στην απεργιακή συγκέντρωση στην Πτολεμαΐδα την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου στις 10:30 στο Παλιό πάρκο

Ενώνουμε την φωνή μας με τους εργαζόμενους και είμαστε αλληλέγγυοι για Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, αυξήσεις στους μισθούς, 7ωρο – 5ήμερο – 35ωρο, μέτρα για την Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία.

Διεκδικούμε:

  • Να καταβληθούν τώρα όλα τα χρωστούμενα χρήματα από την Κυβέρνηση. Να πληρωθούν άμεσα τα βιολογικά, τα υπόλοιπα επιδοτήσεων. Να καταργηθεί το ΑΤΑΚ από τις δηλώσεις καλλιέργειας.
  • Ουσιαστικές αποζημιώσεις για τα ζώα, αλλά και το χαμένο εισόδημα των κτηνοτρόφων, εμβολιασμός των ζώων, αποκατάσταση του ζωικού κεφαλαίου, στελέχωση των υπηρεσιών και έλεγχοι. Δίκαιη αποζημίωση στους παραγωγούς μηδικής και των άλλων κτηνοτροφικών φυτών.
  • Η επιδότηση να δίνεται στην πραγματική παραγωγή και ζωικό κεφάλαιο. Να αποδοθούν πολιτικές και ποινικές ευθύνες για το σκάνδαλο στον ΟΠΕΚΕΠΕ και να δοθούν τα ονόματα στη δημοσιότητα. Να πληρώσουν τα πρόστιμα το υπουργείο και τα ΔΣ του ΟΠΕΚΕΠΕ.
  • Μείωση του κόστους παραγωγής στη βάση των διεκδικήσεων που προβάλλουμε.
  • Κατώτερες εγγυημένες τιμές που θα καλύπτουν το κόστος παραγωγής και θα αφήνουν ένα μεροκάματο να συνεχίσουμε την καλλιέργεια, να ζήσουμε τις οικογένειές μας.
  • Αλλαγή του κανονισμού του ΕΛΓΑ ώστε να ασφαλίζει και να αποζημιώνει την παραγωγή και το κεφάλαιο στο 100% από όλους τους φυσικούς κινδύνους και νόσους. Να δοθούν άμεσα οι αποζημιώσεις από τον ΕΛΓΑ.
  • Να σταματήσει η ποινικοποίηση των αγώνων μας, τα αγροτοδικεία, οι κλήσεις σε απολογία λες και κάναμε έγκλημα επειδή παλεύουμε για την επιβίωσή μας».

Στην Απεργιακή συγκέντρωση στα Γρεβενά καλεί ο τοπικός σύλλογος

Τέλος, στην απεργιακή συγκέντρωση σωματείων και συνδικάτων του Δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στα Γρεβενά καλεί με ανακοίνωσή του ο τοπικός Αγροτικός Σύλλογος, που όπως αναφέρει η οι αγρότες θα έχουν το δικό τους διακριτό μπλοκ αιτήματα για το κόστος παραγωγής, τα μέτρα στήριξης για πληγέντες από ζωονόσους και φυσικές καταστροφές, αλλά και την εναντίωσή τους στην μεγάλη καθυστέρηση των πληρωμών. Τέλος, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση, οι φωνές αγροτών και εργαζόμενων πρέπει να ενωθούν για άλλη μια φορά, όπως ενώνονται και όταν υπάρχουν μπλόκα ή άλλου είδους κινητοποιήσεις στον πρωτογενή τομέα.

Αναλυτικά:

«Συμμετέχουμε στην απεργιακή συγκέντρωση στην Κεντρική Πλατεία Γρεβενών στις 11:00 π.μ.

Όλοι στις απεργιακές συγκεντρώσεις την Τετάρτη 1 Οκτώβρη.

«Ενώνουμε τη φωνή μας με τους εργαζόμενους, τους αυτοαπασχολούμενους της πόλης, τη νεολαία παλεύοντας για μια αξιοπρεπή ζωή με δικαιώματα, ενάντια στην ακρίβεια, για δημόσια και δωρεάν Υγεία και Παιδεία.

Συμπαραστεκόμαστε στους εργαζόμενους όπως και οι ίδιοι πάντα συμπαραστέκονται και στηρίζουν τους αγώνες μας, στο βασικό αίτημα της απεργίας ενάντια στην απάνθρωπη εκμετάλλευση και στην επιστροφή στον Μεσαίωνα με το ωράριο για 13 ώρες εργασίας.

Είμαστε αλληλέγγυοι στον αγώνα των εργαζομένων για Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, αυξήσεις στους μισθούς, 7ωρο – 5ήμερο – 35ωρο, μέτρα για την Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία.

Συμμετέχουμε διακριτά στις απεργιακές συγκεντρώσεις διεκδικώντας:

  • Να καταβληθούν τώρα όλα τα χρωστούμενα χρήματα από την κυβέρνηση.
  • Ουσιαστικές αποζημιώσεις για τα ζώα, αλλά και το χαμένο εισόδημα των κτηνοτρόφων, εμβολιασμός των ζώων, αποκατάσταση του ζωικού κεφαλαίου, στελέχωση των υπηρεσιών και έλεγχοι.
  • Δίκαιη αποζημίωση στους παραγωγούς μηδικής και των άλλων κτηνοτροφικών φυτών.
  • Η επιδότηση να δίνεται στην πραγματική παραγωγή και ζωικό κεφάλαιο. Να αποδοθούν πολιτικές και ποινικές ευθύνες για το σκάνδαλο στον ΟΠΕΚΕΠΕ και να δοθούν τα ονόματα στη δημοσιότητα. Να πληρώσουν τα πρόστιμα το υπουργείο και τα ΔΣ του ΟΠΕΚΕΠΕ.
  • Μείωση του κόστους παραγωγής στη βάση των διεκδικήσεων που προβάλλουμε.
  • Κατώτερες εγγυημένες τιμές που θα καλύπτουν το κόστος παραγωγής και θα αφήνουν ένα μεροκάματο να συνεχίσουμε την καλλιέργεια, να ζήσουμε τις οικογένειές μας.
  • Αλλαγή του κανονισμού του ΕΛΓΑ ώστε να ασφαλίζει και να αποζημιώνει την παραγωγή και το κεφάλαιο στο 100% από όλους τους φυσικούς κινδύνους και νόσους. Να δοθούν άμεσα οι αποζημιώσεις από τον ΕΛΓΑ.
  • Να σταματήσει η ποινικοποίηση των αγώνων μας, τα αγροτοδικεία, οι κλήσεις σε απολογία λες και κάναμε έγκλημα επειδή παλεύουμε για την επιβίωσή μας».
spot_img

Διαβάστε ακόμη

Αγρότες: Τριήμερες κινητοποιήσεις για ΟΣΔΕ, πληρωμές, κόστος παραγωγής και χαμένο εισόδημα

Νέο κύκλο κινητοποιήσεων ανοίγει από σήμερα Τρίτη 23/6 η Πανελλαδική Επιτροπή Μπλόκων, με τους παραγωγούς να διαμαρτύρονται για την αύξηση του κόστους παραγωγής, την καθυστέρηση των πληρωμών, αλλά και το χαμένο εισόδημα των αγροτών.Όπως αναφέρουν οι αγρότες διεκδικούν να...

Πανελλαδική Επιτροπή Μπλόκων: Ο αλγόριθμος και το monitor τιμωρούν τους αγρότες

Ανακοίνωση σε υψηλούς τόνους εξέδωσε η Πανελλαδική Επιτροπή Μπλόκων η οποία έπειτα από επικοινωνία που ήρθε με χιλιάδες αγρότες έγινε δέκτης διαμαρτυρίας για τον αποκλεισμό τους από τις ενισχύσεις τόσο λόγω Monitor, όσο και λόγω δυσλειτουργίας στο νέο ψηφιακό...

Η Πανελλαδική Επιτροπή Μπλόκων απέκτησε νέα Γραμματεία – Όλα τα πρόσωπα

Νέα Γραμματεία απέκτησε η Πανελλαδική Επιτροπή Μπλόκων, εφαρμόζοντας την απόφαση που ελήφθη πριν λίγους μήνες στην ευρεία σύσκεψη στη Σίνδο Θεσσαλονίκης.Η Γραμματεία θα οργανώσεις περαιτέρω τις επόμενες κινητοποιήσεις, με άμεσο σταθμό το τριήμερο δράσεων σε όλη τη χώρα στις...

«Φιάσκο οι πληρωμές» λένε οι αγρότες – Κινητοποιήσεις σε Θεσσαλία και Λέσβο

Νέες κινητοποιήσεις από τον αγροτικό κόσμο της Θεσσαλίας, αλλά και της Λέσβου, με τους παραγωγούς να σημειώνουν ότι ο πρωτογενής τομέας αντιμετωπίζει μεγάλη έλλειψη ρευστότητας.Η αρχή θα γίνει από τα Φάρσαλα, όπου οι παραγωγοί υπό τον Σωκράτη Αλιφτήρα θα...

Αγρ. Σύλλογοι Δυτικής Μακεδονίας: Οργανώνουν κινητοποίηση αύριο Τρίτη 26/5 για πληρωμές και «αγροτοδικεία» (ΦΩΤΟ)

Νέες κινητοποιήσεις οργανώνουν οι αγρότες της Δυτικής Μακεδονίας, οι οποίοι έπειτα από σύσκεψη που έλαβε χώρα το Σάββατο 23/5 αποφάσισαν να συγκεντρωθούν με τα οχήματά τους στη ΖΕΠ στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.Στη σύσκεψη που έγινε στην Πτολεμαΐδα πήραν μέρος...

Προσπάθεια υπονόμευσης και διάσπασής της καταγγέλλει η ΕΟΑΣΝΛ (Βίντεο)

Σε κρίσιμη καμπή βρίσκεται το αγροτικό κίνημα στη Λάρισα, καθώς το τελευταίο διάστημα πληθαίνουν οι κινήσεις ενάντια στην Ενωτική Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων του νομού.Στο τελευταίο συνέδριο της Ομοσπονδίας που έγινε στις αρχές Νοέμβρη του 2025 η συμμετοχή των αντιπροσώπων...

Απογοήτευση και οργή αγροτών από τη συνάντηση στην Αθήνα

Με άδεια χέρια γύρισαν στις περιοχές τους οι αγρότες από Κεντρική Μακεδονία, Δυτική Μακεδονία και Θεσσαλία, καθώς δεν υπήρξε κανένα νεότερο από τη συνάντηση που έγινε στην Αθήνα με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΑΤ.Όσον αφορά την de minimis...

Σήμερα η συνάντηση ΥΠΑΑΤ – Αγροτών για προανθικό, επιστροφές στην ΑΑΔΕ και πληρωμές

Κρίσιμη θα είναι η συνάντηση των αγροτών με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, με τους εκπροσώπους των παραγωγών να θέτουν στο τραπέζι τα θέματα των πληρωμών, τα χρήματα που ζητά πίσω η ΑΑΔΕ, αλλά και...

Στο πλευρό των Σερραίων παραγωγών η Πανελλαδική – Τα αιτήματα των αγροτών

Την επίθεση των αστυνομικών δυνάμεων ενάντια στους αγρότες των Σερρών καταγγέλλει η Πανελλαδική Επιτροπή Μπλόκων η οποία παράλληλα καταθέτει προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου 5 άμεσα αιτήματα.Υπενθυμίζεται ότι το Σάββατο 16/5 οι παραγωγοί διαδήλωσαν στο τελωνείο του Προμαχώνα...