Δυναμική κινητοποίηση ετοιμάζουν οι αμυγδαλοπαραγωγοί των Τεμπών και της Ελασσόνας στο γραφείο του υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Χρ. Κέλλα στη Λάρισα.
Η κινητοποίηση θα γίνει μεταξύ άλλων με φυσική παρουσία των παραγωγων, με τρακτέρ και αγροτικά οχήματα, ενώ στόχο έχει να διεκδικήσει άμεσες λύσεις στα προβλήματα του κλάδου.
Την κινητοποιήση στηρίζουν:
* Αγροκτηνοτροφικός Σύλλογος πρώην Δήμου Νέσσωνος και Ελάτειας
* Σύλλογος Αμυγδαλοπαραγωγών Όσσας
* Αγροκτηνοτροφικός Σύλλογος Σαρανταπόρου
* Αγροκτηνοτροφικός Σύλλογος Ολύμπου
* Σύλλογος Δενδροκαλλιεργητών Δομένικου

![[366896] ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ ΤΗΣ 30ης AGROTICA (ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ)](https://www.ellinasagrotis.gr/wp-content/uploads/2024/12/ΤΡΑΚΤΕΡ-ΣΤΟΥΣ-ΔΡΟΜΟΥΣ-696x399.jpg)
