Σε επικοινωνία που είχε ο «Έλληνας Αγρότης» με παραγωγούς από την Ήπειρο φαίνεται πως καταβλήθηκαν υπόλοιπα Βασικής Ενίσχυσης, αλλά και συνδεδεμένης γάλακτος.
Οι παραγωγοί αντιμετώπιζαν πρόβλημα με την είσοδό τους στον τραπεζικό λογαριασμό, καθώς για αρκετές ώρες φαινόταν σαν να έχει υπερφορτώσει το δίκτυο. Ωστόσο υπάρχουν άλλοι που είδαν κάποια λίγα χρήματα χθες Παρασκευή 26 Ιουνίου και άλλοι σήμερα Σάββατο 27 Ιουνίου.
Τα συγκεκριμένα ποσά είναι υπόλοιπο Βασικής Ενίσχυσης, αλλά και Συνδεδεμένης γάλακτος, αφού και οι δυο δράσεις είναι προγραμματισμένο να δοθούν αυτές τις ημέρες. Πάντως σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα και τις πληροφορίες του «Έλληνα Αγρότη», δεν έχουν καταβληθεί Οικολογικά Σχήματα, Βιολογικά, Κομφούζιο, Αυτόχθονες Φυλές, Χοιροτροφία, Δασώσεις και Απονιτροποίηση, καθώς όπως φαίνεται θα μπουν από Δευτέρα 29/6.
*Ο «Έλληνας Αγρότης» παρακολουθεί στενά το ζήτημα και θα σας ενημερώνει. Αυτό που χρειάζεται να προσέξουν οι παραγωγοί είναι πως επειδή μπήκαν σε μια περιοχή ή σε μια κάποιους αγρότες ή κτηνοτρόφους χρήματα, δε σημαίνει ότι έγιναν πληρωμές.


