back to top

Το νέο KGM Musso Grand κερδίζει τους Έλληνες αγρότες

Για τη σημαντική τους ισχύ, την αποδοτική τους εργασία και τα συστήματα ασφαλείας τελευταίας γενιάς έχουν εδραιωθεί στην κατηγορία των pick-up τα νέα KGM Musso Grand.

Στην καρδιά του οχήματος βρίσκεται ο αθόρυβος και αποδοτικός κινητήρας ντίζελ e-XDi220 με μέγιστη ισχύ 202 ίππων στις 3.800 σ.α.λ., και ροπή 441 Nm στις 1.600 έως και 2.600 σ.α.λ.

Τα Musso Grand διαθέτουν στοιχεία απορρόφησης κραδασμών τόσο στο τιμόνι, όσο και στην κολόνα του τιμονιού, χάρη στα οποία ελαχιστοποιούνται οι τραυματισμοί σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης. Από την άλλη, η οδήγηση είναι αθόρυβη χάρη στην παραπάνω από ικανοποιητική ηχομόνωση της καμπίνας και του κινητήρα.Ο κινητήρας και η ανάρτηση είναι τοποθετημένα πάνω σε ένα ατσάλινο πλαίσιο, το οποίο εξασαφλίζει ασφάλεια σε περίπτωση πρόσκρουσης, ενώ βελτιστοποιεί τον έλεγχο του εξωτερικού θορύβου. Όσον αφορά την άνεση, διατίθενται θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, τα οποία στα κορυφαία μοντέλα αερίζονται, καθιστώντας πιο αναπαυτικά τα μακρινά ταξίδια.

Παράλληλα, το δερμάτινο και θερμαινόμενο τιμόνι είναι μια εξαιρετική πινελιά για τις πιο κρύες ημέρες. Η καρότσα των pick-up KGM Musso Grand έχει μήκος 1,61 μέτρων και τα πλαϊνά τοιχώματα ξεπερνούν σε ύψος τα 53 χιλιοστά, επομένως προσφέρουν μια από τις μεγαλύτερες χωρητικότητες της αγοράς. Τα νέα MussoGrand είναι διαθέσιμα και με ανάρτηση πέντε συνδέσμων και είναι ειδικά σχεδιασμένα για να απορροφούν τους περισσότερους κραδασμούς.

Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή, να τα δούμε και αναλυτικότερα. Μετά από σχεδόν μια 10ετία, η KGM (πρώην Ssangyong) επιστρέφει εντελώς ανανεωμένη και σημαντικά βελτιωμένη και στην ελληνική αγορά των Pick-Ups, με τον αντικαταστάτη του Actyon Sports, το νέο Musso Grand. H Κορεάτικη εταιρεία δεν είναι… χτεσινή στην αγορά καθώς έχει να επιδείξει τεχνογνωσία δεκαετιών στην παραγωγή επιβατικών & και επαγγελματικών οχημάτων με το νέο Musso Grand να κερδίζει άμεσα τις εντυπώσεις χάρη στην εξαιρετική σχέση τιμής – αξίας που επιδεικνύει, δεδομένου ότι, χωρίς εμφανείς ελλείψεις στον εξοπλισμό, είναι το πιο φθηνό διπλοκάμπινο Pick-Up της αγοράς. Η προσεγμένη κατασκευή και το πολύ καλό φινίρισμα, σε συνδυασμό με τα μαλακά στην αφή πλαστικά στο ταμπλό και σχεδόν όλες τις επιφάνειες, είναι το πρώτο στοιχείο που ξεχωρίζει εντός της καμπίνας του νέου KGM Musso Grand, όπου μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση έως και πέντε ενήλικες, με αυτούς της 2ης σειράς να έχουν μεγάλο «αέρα» για τα γόνατα και το κεφάλι του (ακόμη και αυτοί άνω του 1,85m).

Την ίδια στιγμή, τόσο ο εξοπλισμός άνεσης όσο και της ασφάλειας & συνδεσιμότητας είναι πλούσιος, με τον οδηγό να έχει στη διάθεση του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών & μια μεγάλη οθόνη αφής (επίσης 12,3 ιντσών) στην κεντρική κονσόλα για τον έλεγχο πολλαπλών λειτουργιών του οχήματος.Με –οριακά- το μακρύτερο αμάξωμα στην κατηγορία των Pick-Up (5,4m), το Musso Grand προσφέρει καρότσα με μήκος 1,61m (μόνο το VW Amarok αναφέρεται καρότσα 1,65m) και πλάτος 1,57m (1,58 στα Ford Ranger& VW Amarok) ενώ, το ύψος των 570mm στα πλευρικά τοιχώματα, την καθιστούν την πιο βαθειά καρότσα της αγοράς (έως 530mm στο Ford Ranger), καθώς μπορεί να μεταφέρει φορτία έως 1,26κ.μ. (ως το κάλυμμα της καρότσας) ή ακόμη και δύο ευρωπαλέτες (τοποθετημένες εγκάρσια).Ο νέος turbodiesel κινητήρας που έχει εξελίξει η KGM, είναι χωρητικότητας 2,2λτ. και αποδίδει ισχύ 202 αλόγων και μέγιστη ροπή 400Nm, επιδόσεις που κρίνονται άκρως ικανοποιητικές για την κατηγορία. Διαθέσιμο με ανάρτηση πέντε συνδέσμων ή εναλλακτικά φύλλα σούστας για τον πίσω άξονα, το νέο Musso Grand διατηρεί μια ουδέτερη οδική συμπεριφορά τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, πάντα με έμφαση στην απορρόφηση της πλειοψηφίας των ανωμαλιών.

Μάλιστα, σε συνδυασμό με την εξαιρετική ηχομόνωση της καμπίνας και του κινητήρα, το νέο κορεάτικο Pick-Up προσφέρει μια υψηλού επιπέδου ποιότητα κύλισης στους επιβάτες του. Τέλος, αξίζει να αναφερθούμε στην πολύ καλή εργονομία όλων των χειριστηρίων αλλά και τους αρκετούς και εύκολα προσβάσιμους αποθηκευτικούς χώρους (π.χ. το υποβραχιόνιο με μεγάλο βάθος μεταξύ οδηγού & συνοδηγού).Όλες οι εκδόσεις του κορεάτικου Pick-Up εφοδιάζονται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών (SuperVision) θώς και οθόνη αφής 12,3 ιντσών στην κεντρική κονσόλα.

Αντίστοιχα ο οδηγός έχει στη διάθεση του χειριστήρια στο τιμόνι και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες (παράθυρα, καθρέπτες, αισθητήρες βροχής/φωτός, αισθητήρες parking εμπρός/πίσω, κάμερα οπισθοπορείας), 6 ηχεία & ισάριθμους αερόσακους, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό καθώς και (στις κορυφαίες εκδόσεις) στοιχεία όπως θερμαινόμενα εμπρός & πίσω καθίσματα ή ακόμη και θερμαινόμενο τιμόνι.

H KGM (ή KG Mobility) στην Ελλάδα εκπροσωπείται από την Νικ.Ι. Θεοχαράκης (της Nissan). Με έτος ίδρυσης το 1954 και αρκετές αλλαγές ονομασίας έως το 1986 όταν και πήρε την ονομασία SsangYong, η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία (αφού πέρασε αρκετές… περιπέτειες εξαγοράς από εταιρείες όπως οι Daewoo, SAIC &Mahindra), από το 2022 είναι πλέον μέλος του Ομίλου KG Group με την ονομασία KG Mobility (KGM) εστιάζοντας στην εξέλιξη νέων τεχνολογιών και πλατφορμών για ηλεκτρικά & αυτόνομα κινούμενα οχήματα. Στην ελληνική αγορά, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της KGM και έχει ήδη δημιουργήσει ένα εκτεταμένο δίκτυο πωλήσεων & υποστήριξης.

Πολυτέλεια και τεχνολογία

Ενώ το εξωτερικό του προβάλλει στιβαρό οπτικό δυναμισμό, η καμπίνα δημιουργεί μια αύρα ηρεμίας και πολυτέλειας. Κομψή και αποτελεσματική, η καμπίνα έχει την αίσθηση του μεγάλου ανοιχτού χώρου και αποπνέει άνεση από παντού. Μαλακά και απαλά στην αφή, τα γνήσια δερμάτινα καθίσματα αντικατοπτρίζουν την ποιότητα.

Αντοχή στον χρόνο

Σε αντίθεση με την παραδοσιακή monocoque δομή, το αμάξωμα, ο κινητήρας και η ανάρτηση του MussoGrand είναι τοποθετημένα σε ένα νέο τετραπλό πλαίσιο από χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής. προσφέρεται με πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων ή με πίσω ανάρτηση με φύλλα ελατηρίων.

Η ιστορία πίσω από την αξιοπιστία

Πίσω στο χρόνο και στο μακρινό 1954, είναι τότε που ξεκίνησε η ιστορία της SsangYong. Η πρώτη ονομασία της κορεατικής εταιρείας ήταν HaDong-Hwan Motor αρχικά, με το όνομα που την γνωρίσαμε να το παίρνει αρκετά χρόνια αργότερα, το 1986. Τα μοντέλα της εξαρχής έδιναν έμφαση στον περιπετειώδη χαρακτήρα, αφού όλα ήταν SUV και μάλιστα διαθέσιμα εκτός από δικίνητες εκδόσεις και σε τετρακίνητες.Πέρασε από πολλές… φουρτούνες και αναζήτησε πολλές φορές μια σχεδία για να ξεφύγει από τα δύσκολα. Η Daewwo ήταν αυτή που το 1997 με εξαγορά προσπάθησε να δώσει πνοή στα πλάνα της, αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφεραν αμφότερες, αφού λίγα χρόνια αργότερα πτώχευσε, χωρίς να μπορέσει να βοηθήσει επί της ουσίας την SsangYong.

Το πέρασμα από την ελληνική αγορά διακόπηκε ξαφνικά, με τη τύχη της εταιρείας να περνάει το 2004 στα χέρια του κινεζικού κολοσσού SAIC. Τέσσερα μόλις χρόνια αργότερα συμμετείχε στο σχήμα και η ινδική Mahindra. Στην πράξη όμως τα πράγματα πήραν θετική τροπή το 2020 όταν η KG Group ανέλαβε τα ηνία.Ο Όμιλος KG Group είναι τεράστιος, με μεγάλη οικονομική επιφάνεια και δραστηριότητα στα μεταλλεύματα. Δημιούργησε την εταιρεία KGM (KG Mobility), δίνοντας έτσι σάρκα και οστά στην εταιρεία που αναφερόμαστε τώρα και τρέχει στην αγορά. Εστιάζει στα SUV, καθώς όλη η γκάμα της απαρτίζεται από μοντέλα του είδους, εκτός από το μεγάλο Musso, που είναι ένα pick-up που εστιάζει στο δικό του κοινό.

Σε κάθε περίπτωση, όλα τα μοντέλα της είναι διαθέσιμα τόσο σε εκδόσεις με κίνηση στους δύο τροχούς, όσο και σε τετρακίνητες. Είναι 4θυρο, με ανάλογη διαρρύθμιση στο εσωτερικό του, που διακρίνεται για την άνεση που προσφέρει στους επιβάτες, ανάλογη ενός επιβατικού μοντέλου.

Προσφέρεται με πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, δύο οθόνες 12,3 ιντσών, μια ψηφιακή για τον πίνακα οργάνων και μια αφής για το σύστημα πολυμέσων, αισθητήρες φώτων και βροχής, κάμερα οπισθοπορείας, κλιματισμό και εξωτερικούς καθρέπτες, θερμαινόμενους, που είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και αναδιπλούμενους.Η τιμή εκκίνησης είναι τα 38.490 ευρώ, σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή τα 40.490 ευρώ με το αυτόματο.

Ηγετική θέση στα «αγροτικά» της Ελλάδας

Η κατηγορία των pickup έχει συρρικνωθεί σημαντικά στην Ελλάδα και στην Ευρώπη γενικότερα, αφού πολύ δημοφιλή μοντέλα όπως το Nissan Navara και το Mitsubishi L200 έχουν σταματήσει να διατίθενται εδώ και τρία χρόνια. Ηγετική θέση από πλευράς πωλήσεων κατέχει το Ford Ranger με 10 συνεχόμενα χρόνια ως το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία του. Eκτός από τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου διατίθεται και με plug-in hybrid μηχανικό σύνολο.Εδώ και λίγο καιρό στην οικογένεια των «αγροτικών» προστέθηκε το νέο KGM MussoGrand, το οποίο πωλούνταν παλαιότερα (και στην Ελλάδα) ως SsangYongActyonSports.Το μυώδες σε εμφάνιση ελαφρύ ημιφορτηγό έχει μήκος 5.405 χλστ., πλάτος 1.950 χλστ., ύψος 1.855 χλστ. και μεταξόνιο 3.210 χλστ., ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι 220 χλστ. Στην κορυφαία έκδοση DLX (από 40.490 ευρώ το 6MT και από 41.990 ευρώ το 6AT) προστίθενται τα συστήματα ειδοποίησης τυφλού σημείου, ασφαλούς και εξόδου και εγκάρσια κινούμενου οχήματος, θερμαινόμενο τιμόνι, αυτόματος κλιματισμός, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων.

Κατανομή ισχύος

Το σύστημα τετρακίνησης εξασφαλίζει τη βέλτιστη κατανομή της ισχύος στους εμπρός και πίσω τροχούς ανάλογα με το οδόστρωμα και τις συνθήκες οδήγησης, εξασφαλίζοντας έτσι μέγιστη πρόσφυση και ασφάλεια. Επίσης, το κλείδωμα του διαφορικού επιτρέπει καλύτερη συμπεριφορά σε συνθήκες με λάσπη ή χιόνι ή σε ολισθηρές επιφάνειες.

Με αισθητήρες αφής

Σχεδιαστικά διακρίνεται με τους προβολείς HID, την εντυπωσιακή μπροστινή γρίλια, τους προβολείς ομίχλης LED, τα πίσω φωτιστικά σώματα LED, την εύκολη στη χρήση ανοιγόμενη πίσω πόρτα και  τις εξωτερικές χειρολαβές θυρών με αισθητήρες αφής. Κομψή και εργονομική, η καμπίνα, σε εξοπλισμό δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από επιβατικά και προσφέρεται για αγρότες και κτηνοτρόφους.

spot_img
spot_img

Διαβάστε ακόμη

Ο ελκυστήρας ΜasseyFerguson 8s dyna e-power ολοκλήρωσε το Morocco Desert Challenge

Η MasseyFerguson, παγκόσμια εμπορική επωνυμία της AGCO (NYSE:AGCO), ανακοίνωσε ότι ο MF 8S Dyna E-Power έγινε ο πρώτος γεωργικός ελκυστήρας που ολοκλήρωσε το Morocco Desert Challenge.ΤΟΥ ΧΑΡΗ ΜΠΕΡΤΙΔΗ[email protected]Ο ειδικά διαμορφωμένος ελκυστήρας ολοκλήρωσε τη διαδρομή στην 75η θέση ανάμεσα...

Γερασμένος ο ελληνικός στόλος αγροτικών μηχανημάτων – Σε ανοδική τροχιά η αγορά το 2024

Σημαντική ανάκαμψη σημείωσε η ελληνική αγορά αγροτικών μηχανημάτων το 2024, ανατρέποντας τη φθίνουσα πορεία των δύο προηγούμενων ετών και επαναφέροντας συγκρατημένη αισιοδοξία στον κλάδο.Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Μηχανημάτων (ΣΕΑΜ), οι πωλήσεις ελκυστήρων κατέγραψαν αύξηση, φτάνοντας τις 2.840 μονάδες, από...

Νέα γενιά CROSS II: Καινοτομία και ποιότητα στον καλλιεργητή

Η UNIA στηρίζει τους αγρότες με τεχνολογικές λύσεις εδώ και 140 χρόνια, βοηθώντας τους στις καθημερινές τους προκλήσεις. Με βάση την 20ετή εμπειρία μας στην κατασκευή καλλιεργητών τριών σειρών, παρουσιάζουμε τη νέα γενιά του γνωστού CROSS. Λαμβάνοντας υπόψη τις...

SCANIA σειρά R: Ο κυρίαρχος των μεταφορών

Η SCANIA με τη σειρά R αποδεικνύει στον ανταγωνισμό ότι δεν είναι τυχαία η μεγαλύτερη κατασκευάστρια εταιρεία βαρέων φορτηγών  και όχι μόνο. Σύγχρονος , αεροδυναμικός σχεδιασμός,  εξελιγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα και ισχυροί κινητήρες είναι μερικά από τα «μυστικά» της επιτυχίας.Η...

Agroverse: Ένα «Uber» για την Ελαιοκομία αλλάζει την καλλιέργεια της ελιάς

Πριν από αρκετούς μήνες , τρεις νεαροί μηχανικοί στη Σίνδο Θεσσαλονίκης ξεκίνησαν να συναρμολογούν ένα πρωτοποριακό ηλεκτρικό ρομπότ, που μόλις έξι μήνες αργότερα θα βρισκόταν να διασχίζει αυτόνομα αμπέλια στην Κεντρική Μακεδονία.Ωστόσο, οι δυνατότητές του δεν περιορίζονται μόνο...

M5002 NARROW: Τα στενά τρακτέρ με ισχύ από 74 έως 115 ίππους

Με ισχύ που κυμαίνεται από 74 έως 115 ίππους και συνολικό βάρος λειτουργίας 4.350 κιλά, η σχετικά νέα σειρά εξειδικευμένων τρακτέρ της ιαπωνικής φίρμας απευθύνεται σε στενές καλλιέργειες υψηλού επιπέδου, με το σχεδιασμό του καπό να είναι επίσης νέος,...

Tony 8900: Το… μέλλον στα τρακτέρ είναι τώρα

Το εξαιρετικό τρακτέρ διατίθεται στην αγορά με κινητήρα Kubota 98 ​​ίππων, με τεχνολογία υψηλού επιπέδου και υδροστατικό κιβώτιο ταχυτήτων ελεγχόμενο από λογισμικό.Αυτό το λογισμικό επιτρέπει στον χειριστή να προσαρμόζει όλες τις παραμέτρους της εργασίας του, λαμβάνοντας υπόψη το...

Το νέο υπεδάφιο HML αναπτύσσει το αμπέλι σωστά και με υγεία (vid)

Με το υπεδάφιο HΜL  μπορείτε να βοηθήσετε το αμπέλι σας να αναπτυχθεί με υγεία και σωστά καθώς μποσκάρει/αναμοχλεύει  το χώμα κοντά στο ριζικό σύστημα χωρίς να διαταράσει την επιφάνεια του εδάφους και δημιουργεί θύλακες αέρα ώστε το ριζικό σύστημα του...

Τα Kverneland Αναρτώμενα Ψεκαστικά iXdrive S6 συνδυάζουν την άνεση του χειριστή με την προστασία του περιβάλλοντος

Σχεδιάστηκε με γνώμονα την άνεση του χειριστή και την προστασία του περιβάλλοντος.Προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μπάρες ταχυχάλυβα ή αλουμινίου υψηλής αντοχής.Ο τυπικός εξοπλισμός περιλαμβάνει το σύστημα κυκλοφορίας iXclean Pro, iXflow® το σύστημα ελέγχου του ύψους ψεκασμού...
spot_img